T
w
o
S
t
e
p
s
A
h
e
a
d


Aplicatie iOS prin intermediul careia poate fi gestionata eficient intreaga activitate din cadrul unui restaurant. Utilizatorii isi pot administra cu usurinta afacerea avand la dispozitie mai multe module.

Aplicatie management restaurant ideala pentru gestionarea angajatilor, a sarcinilor zilnice, a concediilor sau a task-urilor nerezolvate. Sistemul beneficiaza de doua componente, web si mobile, care comunica intre ele prin intermediul unui API. Utilizatorii se pot conecta prin intermediul unui sistem de conturi cu autentificare pe baza de e-mail si parola. In modulul task-uri, pot fi setate sarcini repetitive pentru angajati, alocari la nivel de manager, task-uri zilnice pe restaurant. Totodata, prin aceasta aplicatie mobile pot fi vizualizate si monitorizate sarcinile introduse in sistem. Programul beneficiaza de un modul de comentarii pentru fiecare task din aplicatie si sistem de incarcare poze. 
Aplicatia "Taverna Sarbului Management" avertizeaza utilizatorii cu privire la sarcinile nerezolvate sau intarziate. De asemenea, acestia sunt alertati si despre comentariile inserate in task-uri. Aplicatia functioneaza si ca sistem de chat, astfel este facilitata interactiunea dintre manageri, iar sarcinile pot fi atribuite si rezolvate in timp util. Programul are integrat si un modul de prezenta prin intermediul careia se poate tine cu usurinta evidenta angajatilor. Astfel, in fiecare zi pot fi vizualizate persoanele care se afla in concediu sau care sunt la serviciu.

Specificatii Tehnice:

  1. API interconectare componenta web cu cea mobile
  2. Administrare tipuri de concedii
  3. Autentificare prin intermediul unui sistem de conturi
  4. Setare task-uri repetitive, vizualizarea si monitorizarea acestora
  5. Alocare sarcini zilnice pe restaurant
  6. Sistem de comentarii pentru fiecare task si incarcare poze
  7. Administrare utilizatori
  8. Alerte pentru task-uri nerezolvate sau intarziate, notificari comentarii inserate
  9. Raport concedii ce poate fi vizualizat din aplicatia de mobil
  10. Sistem de chat intre manageri

Avantaje Generale:

  • Planificarea si evidenta actualizata a task-urilor zilnice
  • Optimizarea activitatii operationale pentru intregul staff
  • Gestionarea eficienta a business-ului contribuie la cresterea profitabilitatii
  • Administrarea completa a afacerii dintr-un singur loc
  • Vizualizarea modificarilor in timp real
  • Aplicatie mobile ideala pentru simplificarea si imbunatatirea procesului de lucru
  • Reducerea timpului pentru sarcinile manuale
  • Introducerea rapida a datelor in aplicatie, vizualizarea si monitorizarea permanenta a acestora
  • Aplicatie iOS accesibila, flexibila si complet personalizabila
  • Evidenta lipsa/prezenta angajati

Beneficiar:

Taverna Sarbului reprezinta un lant de restaurante foarte apreciat in Romania. Avand prezenta indelungata pe piata, acesta ofera clientilor bucuria de a savura cele mai delicioase preparate din gastronomia sarbeasca. Conceptul unitar si gustul rafinat pot fi descoperite de catre clienti in toate locatiile Taverna Sarbului din tara. Meniul traditonal sarbesc respecta retetele originale, iar prospetimea preparatelor a adus restaurantului un bun renume.

Cotatie de pret

Completeaza formularul si revenim cu o estimare a proiectului tau

Solicita oferta