T
w
o
S
t
e
p
s
A
h
e
a
d


Descarca Aplicatia de Pasager pentru Android si iOS:

Descarca Aplicatia de Sofer pentru Android:

   

Aplicatie mobile ingenioasa pentru comenzi taximetrie ce beneficiaza de o multime de functionalitati moderne.

Aceasta prezinta trei module distincte si anume sectiunea pentru client, aplicatia pentru sofer si panoul de administrare si dispecerat. Inregistrarea in sistem se face prin crearea unui cont pe baza de email si parola sau prin intermediul Facebook. Clientii care au nevoie de serviciile de taximetrie isi pot administra contul din aplicatie in mod facil, au posibilitatea de a incarca si poza de profil, precum si un card de credit pentru plata curselor.

Sistemul permite retinerea cardului pentru ca platile sa fie efectuate mai usor dupa fiecare cursa. In cadrul aplicatiei, clientii au posibilitatea de a vizualiza istoricul comenzilor, harta de deplasare a soferului pana la punctul de ridicare si harta de deplasare pana la destinatie. De asemenea, acestia au la dispozitie si un sistem ingenios pentru plasarea comenzii, care preia locatia actuala a clientului sau unde se poate introduse locatia de plecare si se pot alege optiuni pentru masina precum portbagaj mare sau autoturism cu aer conditionat.

In urma plasarii comenzii, clientul va fi notificat cu privire la soferul ales si i se vor afisa datele acestuia. La randul lor si soferii isi pot administra contul din aplicatie cu usurinta si isi pot seta o fotografie de profil. Acestia au posibilitatea de a activa in sistem statusul Disponibil/Indisponibil pentru preluare comenzi, pot introduce manual suma afisata pe aparatul de taxat in cazul platilor cu cardul, dispun de varianta initierii unui apel telefonic prin pre-completarea numarului de telefon al clientului si au navigare direct din aplicatie, suplimentar fata de optiunile Waze sau Google Maps.

Sistemul de preluare a comenzilor este configurabil, soferul avand optiunea de a refuza cursa, de a estima numarul de minute sau de a prelua direct comanda alocata. Conducatorii auto pot vizualiza comanda in desfasurare, cu date precum afisare locatie sofer, locatie client, ruta, client, buton apel telefonic, buton navigare cu Waze/Google Maps, buton „Am ajuns”, buton preluare client. Panoul de administrare este interactiv si prezinta grafice si statistici relevante pentru activitatea de taximetrie, ca de exemplu numarul comenzilor si sursa lor, problemele detectate de aplicatie, evolutia comenzilor, clientii sau soferii.

Este disponibila o harta in timp real ce afiseaza locatia si starea soferilor, comenzile nepreluate, structura zonelor predefinite si a statiilor de taxi. Totodata, exista posibilitatea de a filtra soferii de pe harta si de a le transmite notificari pe telefon. Dashboard-ul pentru dispecerat permite integrarea cu centrala telefonica si adaugarea de comenzi fara folosirea aplicatiei de mobil pentru clienti. Este posibila vizualizarea starii comenzii, transmiterea de mesaje catre sofer (push notification sau SMS), introducerea comenzilor primite prin statie sau relansarea unei comenzi fara sofer. Aplicatia pentru dispecerat accepta cautarea unei comenzi, vizualizarea conducatorilor auto care au aplicat la comanda, situatia platilor si traseul realizat de soferi in timpul comenzilor.

Specificatii tehnice:

  1. Creare cont/Autentificare pe baza de email si parola  sau prin intermediul Facebook;
  2. Inregistrare card de credit in aplicatie si retinerea datelor pentru plata curselor de catre client;
  3. Implementare procesator de plata MobilePay;
  4. Istoric comenzi: comenzi finalizate, punct de plecare, punct de sosire, suma achitata;
  5. Vizualizarea pe harta a traseului parcurs de sofer pana la punct de ridicare si deplasarea pana la punctele de destinatie;
  6. Buton apelare telefonica sofer;
  7. Buton apelare telefonica client;
  8. Sistem plasare comanda care preia locatia actuala a clientului si ofera posibilitatea alegerii unei masini cu protbagaj mare sau cu aer conditionat;
  9. Soferii pot activa in aplicatie statusul Disponibil/Indisponibil pentru preluare comenzi;
  10. Navigare direct din aplicatie disponibila pentru soferi, suplimentar fata de Waze sau Google Maps;
  11. Sistem configurabil de preluare comanda: alocare directa, afisare intr-o lista de comenzi.

Avantaje generale:

  • Panou de administrare interactiv si dispecerat pentru plasare comenzi
  • Alerta rapida cu privire la succesul sau esecul unei plati cu cardul
  • Integrarea cu centrala telefonica si adaugarea de comenzi din panoul de administrare;
  • Istoric comenzi; sistemul pastreaza comenzile primite pentru o perioada nedeterminata de timp;
  • Administrare soferi: vizualizare si cautare conducatori, afisare pozitie actuala, date cont, date masina, documente introduse, istoric financiar, istoric banari;
  • Sistem complex de parametrizare flux comanda;
  • Suport pentru tarife diferentiate pe masina;
  • Import rapid soferi, masini sau tarife prin intermediul unui fisier Excel;
  • Push notifications;
  • Integrare Termeni si Conditii GDPR;
  • Rapoarte cu privire la evolutia financiara, evolutia comenzilor sau soferilor.

Beneficiar:

Echotaxi este o companie de taxi ce activeaza pe piata din Galati. Aceasta a fost gandita ca o solutie revolutionara ce vine in intampinarea clientilor cu servicii de transport de inalta calitate, confort, siguranta si optiuni moderne de comanda a taxiurilor.

Cotatie de pret

Completeaza formularul si revenim cu o estimare a proiectului tau

Solicita oferta